2017. június 22., csütörtök

Új fanfiction - célegyenesben :)

Sziasztok!


Szeretném megosztani veletek, hogy az új történetemnek immár a 18. fejezetét írom, és az első két rész már le is van bétázva :) Egyelőre még nem kezdtem el feltölteni a Merengőre, mert szeretném megvárni, hogy legalább 5 rész le legyen bétázva, ezáltal, ha nekem, vagy Beusnak - kedves bétázómnak - közbejön valami, akkor is biztosítva lesz a folyamatos feltöltés. Illetve ez még képlékeny, mert nem tudom, hogy most is jó lesz-e Beusnak a heti 1 fejezet bétázása, mert ha nem, akkor elképzelhető, hogy még később kezdem tölteni Merire.

Viszont!
Arra gondoltam, hogy a fentiektől függetlenül, a blogra mindenképpen elkezdem feltölteni, ha már 5 rész le lesz bétázva. Tehát lehet, hogy itt majd hamarabb olvashatjátok, mint a Merengőn (akkor is, ha oda még nem kezdem el, és akkor is, ha igen, hiszen itt én vagyok az admin, tehát azonnal felengedem). Ez mindenképpen egy új dolog lesz a blog életében.
Ez azt is jelenti, hogy nem lesz rajta az adminok "áldása", tehát lehet, hogy akad majd az írásban 1-2 hiba (sok azért nem szokott lenni).

Örülnétek egy ilyennek? Vagy inkább csak a Merengőre töltsem, és később ide?


Most pedig néhány szó a ficről.
Amikor befejeztem az Újra hetedikbent, akkor azt hittem, mindent leírtam, amit SSHG témában szerettem volna. De aztán március elején felvetődött bennem egy új ötlet, és ahogyan egyre többet foglalkoztatott, úgy éreztem, hogy "kikívánkozik" belőlem a történet.
Tehát, egy Hermione Granger - Perselus Piton sztori lesz, és én még hasonlót sem olvastam (remélem tényleg nincs is). Természetesen romantikus, ahogy tőlem megszokott, de most igyekeztem belevinni egy kevés izgalmat is.

A címe még nincs meg, bár már az is körvonalazódik :)

Tehát: véleményeket kérek a fenti kérdésben!

Előre is köszönöm,
Kokapu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése