2015. április 2., csütörtök

Egy régi fic - ami az első volt.

Úgy kezdődött, hogy imádtam a Trónok Harca sorozatban a Sansa Stark, Sandor Clegane párost. Elkezdtem róluk ficeket olvasni, de akkor még nagyon kevés volt, és a legtöbb befejezetlen. Elkezdtem hát írni egy sajátot.
Így született meg az első ficem, a címe: Egy másik történetben.
Vannak "gyermekbetegségei", de hát előtte meg sem fordult a fejemben, hogy én valaha ilyesmit fogok írni.

Fogadjátok szeretettel!

Ui.: Készül a Daenerys/Jorah fanfiction is, de sajnos a vártnál lassabban haladok.

2 megjegyzés:

  1. Már nagyon nagyon várom, hogy végre újra olvashassam a sztoridat :) el is kezdtem a régieket újra olvasni :) nymphea

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de aranyos vagy!
    Hát sajnos csak lassan haladok. Fejben előrébb vagyok, de mire időm lenne írni, mert lefeküdtek a gyerekek, addigra általában kipurcanok.

    VálaszTörlés