2017. szeptember 17., vasárnap

Édes napok

A hétvégén Édes napok fesztivál van a Bazilika előtti Szent István téren. Tegnap mi is arra jártunk, és örömmel láttam, hogy néhány standon Harry Potterrel kapcsolatos édességeket is árultak. Volt pl Mindenízű drazsé, az én választásom pedig a csokibékára esett. Nem volt olcsó, 1500 forintba került (bár később 1300-ért is láttam, úgyhogy érdemes körülnézni), de mivel már Londonban is 5 fontért vettem, ezért tudtam, hogy ez korrekt ár.
A kellemes meglepetés ma ért, amikor kibontottam, és megláttam, hogy a kátyámon éppen Perselus Piton van! Készítettem néhány képet, bár a 3D-s kártyát elég nehéz volt lefotózni. Maga a csokibéka egyébként 15 gramm, a kép pedig egy külön nylon zacsiban van, hogy a csoki ne kenje össze.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése