2018. október 9., kedd

Harry Potter Trivial Pursuit

Sziasztok!

Ma egy olyan lehetőségre szeretném felhívni a figyelmeteket, amit én is tegnap éjjel láttam meg. Megjelenik magyarul is a Harry Potter Trivial Pursuit játék, melyet kedvezményes áron rendelhettek elő a Társasjáték webáruházban. Ez a bejegyzés nem egy reklám, nem állok üzleti kapcsolatban a webshoppal, mindössze tőlük rendeltem a Trónok harca monopolynkat és a Harry Potter Cluedot is. Mindegyik rendelés korrektül lezajlott, ezért merem ajánlani őket.

A játék várhatóan október végén jelenik meg, 6990 Ft. lesz az ára. Jelenleg 5490 Ft-ért* lehet előrendelni, de a honlap szerint később nem lesz ekkora kedvezmény, megjelenés után pedig a teljes áron lehet majd megrendelni.

Maga a játék nagyon jól néz ki a képek alapján, és bár én még nem játszottam Trivial Pursuittel, csak szuper lehet, gyorsan meg is rendeltem. :)
Közeledik a karácsony, egy Harry Potter rajongónak ez egy tökéletes ajándék lehet. Egyébként a Cluedo is, nagyon szeretünk vele játszani.

*Frissítés: már 5990 Ft.

Társasjáték webáruház - Harry Potter Trivial Pursuit


1 megjegyzés: